reklama

Biela holubica

V srdci mi plápolá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V srdci mi plápolá...

plápolá holubica.

Biela, nežná holubica...

taká krehká,

taká svieža,

taká krásna-

ako život.

Ako každé ráno,

keď otvorím oči.

Ako každá chvíľa,

keď vyčarím úsmev človeku na tvári.

Ako myšlienky,

keď ich zoradím do jednej vety.

Ako sen,

ktorý snívam v hlbokej noci.

Ako deň,

v ktorom sa sen-

zmení v skutočnosť.

Ako svet okolo mňa... 

A že život nie je krásny?!

Jana Paulíková

Jana Paulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojím snom je stať sa Herečkou..pretrváva vo mne už od dectva :D a milujem kone..je to moje hobby, ktorému sa venujem už cca 7-8 rokov..len keby som mala na ne viacej času..nevadí...raz, keď budem veľká a budem mať veľa peňazí si kúpim koňa, ktorý bude iba môj :D ("SNY SÚ FASA") Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu